bgtatko.com Форуми
ТърсенеТърсене   ПотребителиПотребители      Регистрирайте сеРегистрирайте се   ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
 RSS ТемиRSS Теми   RSS МненияRSS Мнения   

Tипове тяло

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    bgtatko.com Форуми -> Фитнес
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
Кабаасов



Регистриран на: 29 Юни 2007
Мнения: 254

МнениеПуснато на: Пет Авг 17, 2007 10:35 pm    Заглавие: Tипове тяло
Отговорете с цитат

За да откриете най-добрата за вас програма на тренировки и хранене, първо трябва да определите своя тип тяло.Всеки от описаните по-долу типове тяло поставя различни изисквания към оптималната програма на тренировки и хранене.
EKTOMOРФ
Ектоморфният тип(слабия тип) е строен,понякога съвсем слаб,с дълги ръце и крака и издължени мускули.Ектоморфите могат да ядат всичко,без да натрупват много телесна маса.При този тип обмяната на веществата протича на бързи обороти.Ако посредством бодибилдинг се стигне до увеличаване на теглото, допълнителното тегло най-вече се състои от "слаба" мускулна маса.
МЕЗОМОРФ
Мезоморфният тип(мусклестия тип) има най-добрите генетични предпоставки за изграждане на мускули.Мезоморфите бързо "реагират" на тренировите,т.е. бързо изграждат мускули.Към това се прибавя природно голяма физическа сила .Формата на тялото по природа има широк гръден кош,широк гръб и тясна талия(V-форма).
ЕНДОМОРФ
Ендоморфният тип(пълния тип) най-трудно може да постигне релефна мускулатура.Ендоморфите имат забавена обмяна на веществата и трябва внимават с натрупването на мазнини .Що се касае до изграждането на маса ,този тип няма проблеми, но често натрупаната маса се състои най-вече от мазнини.

Няма човек ,който да се причислява изкючително към един или друг тип от описаните типове.
В практиката винаги срештаме комбинация от два или повече различни типове тяло, при което доминират характеристиките на единия.
Примери:

Eндо-мезоморфен тип:
има добри заложби за изграждане на мускули,но трябва да внимава,да не напълнее.
Mезо-ендоморфен тип:
преобладават добри генетични предпоставки за изграждане на мускули.Но и този тип трябва да внимава с мазнините по тялото си,но не толкова,колкото ендо-мезоморфния тип с преобладаващи ендоморфните качества.
В зависимост от това към кой тип сте се причислили ,обърнете внимание на изложената по-долу информация ако целите да постигнете оптимални резултати.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Били



Регистриран на: 07 Юли 2007
Мнения: 47
Местожителство: Хасково

МнениеПуснато на: Съб Авг 18, 2007 9:00 am    Заглавие: Re: Tипове тяло
Отговорете с цитат

Кабаасов написа:
В зависимост от това към кой тип сте се причислили ,обърнете внимание на изложената по-долу информация ако целите да постигнете оптимални резултати.

Дай линк към информацията или я помести тук,моля те! study flower
_________________
Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Кабаасов



Регистриран на: 29 Юни 2007
Мнения: 254

МнениеПуснато на: Съб Авг 18, 2007 9:17 am    Заглавие:
Отговорете с цитат

Тип Натрупване на маса Чистене на мазнини
Ектоморф 3-4 серии по 6-10 повт.
2-3 серии по 10-15 повт.
Мезоморф 3 серии по 6-8 повт.
3-4 серии по 10-15 повт.
Ендоморф 3 серии по 8-10 повт.
3-4 серии по 15-20 повт.


Ако клоните към ендоморф би било редно да увеличите броя на повторенията в серия както и броя на самите серии за кое да било упражнение.Като броя на сериите за едно упражнение е около 3 по 8-10 повторения във фаза на натрупване на килограми и достига до 4 серии по 15-20 повторения във фаза на изчистване.
Ако сте мезоморф то сериите за дадено упражнение са 3-4 като повторенията не бива да надхвърлят 8 във фаза на натрупване и 15 във фаза на изчистване.
За ектоморфите е важно да се отбележи, че не трябва да наблягат на броя на сериите,даже обратното тук сериите са 2-3 а повторенията надвишават 10 само през фазата на изчистване и то за сметка броя на сериите..
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    bgtatko.com Форуми -> Фитнес Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


BGTATKO BGTATKO BGTATKO BGTATKO BGTATKO BGTATKO Jeko Ianev .:[ CommunicationCenter ]:. .:[ CommunicationCenter ]:. Subtitles Notifier bgriba.com - Форума на рибаря